pühapäev, 28. juuli 2019

WEEK 8

Ja niii need päevad meil siis mööduvad siis kaugel mägede vahel. Kas teadsite, et me töötame merepinnast umbes 1,3 km kõrgusel - nagu kujutage ette nende perede nägusid, kui me ütleme, et meie kõrgeim tipp on 300 meetrit 😀 Vahest nad vist tahaks naerust püksi lasta 😂


See nädal oli meil võistlus, kes teeb vähem sitdowne kui parimal nädalal peab kandma mähkmeid, keegi ei võitnud ehk olime täna beebid. 👶🍼



AGA HERE IT COMES .... bookfield fun



Pille: Juhuu, kuu aja pärast on sünnipäev, aga et oleks parim sünnipäev elus tuleb veel natuke pingutada. See nädal oli raske, aga möödus kiirelt. Tihti ei märkagi kui on pool päeva läbi ja järgmine hetk venib aeg, aga siis on juba nädal läbi. Selle nädala kohta oskan öelda ainult ühte, et inimesi on ikka igasuguseid, see on täitsa uskumatu ja see nädal nägin väga erinevaid elamistingimusi, ma olen õnnelik ja tänulik, et mul on ilus ja suur kodu. See nädal sain endale esimese isikliku auto ka, juhuu ma olen auto omanik! Järgmisel nädalal aitame paljusid peresid ja õpime neid aitama. Palju on veel vaja saavutada, paneme sajaga edasi!

Palju palju õnne minu armsale tädile ja tema tütrele, kes sai see nädal lapse! Ei jõua ära oodata, et näeksin teda! 😊💕


Paul-Mark: Suurem maa on käidud ja ollekse juba mäe tipule lähemal ning lähemal. Sellel nädalal ma tunnen enda üle väga uhkust. Ma panin endast kõik sinna TURFi maha. Laupäeval sain öelda enamuse tänavate kohta, et kes seal elab (on prospect või mitte). Laupäeval juhtus üks mu hirm ka. Nimelt läksin ja istusin ühe kliendiga maha ning jutu sees tuli välja, et neil on madu kodus. 😬 Õnneks ma teda küll ei näinud, aga paljalt see teadmine oli hirmus. Täna algas USA arvestuse järgi uus nädla ja lähme eduka lõpuni välja!



Taavi: Nonii, kaheksas nädal läbi. Ainult 4 veel. Päevad ja nädalad lähevad aina kiiremini. See nädal sai veel rattaga tööd teha ja kõrvetavat Las Crucese kuumust tunda. Kohtasin palju huvitavaid peresid, suhteliselt vähe sai hispaania keelt kasutada. Tuleb välja, et olime Pauliga kohalikus ajalehes esindatud, seda kuulsin ühelt isalt kes mind ära tundis. Järgmisel nädalal saab juba jälle autoga tööd teha, ratas viidi walmarti tagasi nagu eestlastel siin kombeks on sealt asju "laenata". Tulevasel nädalal põksutame veel Las Crucest ja kohalike juttude järgi on see nädal mul alas palju hillbilly'si. Tuleb uus kõva nädal, paneme aina rohkem effortit juurde ja laseme võiduka lõpuni.



Kristo:



LiisbetWuhuuu nädal number 8 selja taga.

Empside nädal oli. Võitsin ka ära- emmele soojad kallistused kodumaale!
Nädal oli põnev, nagu ikka. Väga palju militaarperesid kohtasin, kes töötavad Holloman baasis. Military pered on väga lahedad.
Pühapäeval käisin ka tööl- niiet natuke pikem nädal seekord ja vaatame äkki jõuab ka see pühapäev korraks. Suve lõpp ju nii lähedal - endast maximum ikka!
Tänulik sel nädalal nendele toredatele peredele ja muidugi meie host perele, kes meid hoiab nii hästi.
Ostame täna suvelõpu lennupiletid ära, paneme vägava plaani paika.
Ning super töö meie tiimi poolt- müüsime oma parima nädala online klientides ehk müüsime palju veebilehekülgi ja APP-e
















































































































ÜHEKSANDAL NÄDALAL on võimalik võita väga lahedaid auhindu. Kui teeme head tööstatistikat ja müüme raamatuid siis on võimalik osaleda loosis, kus peaauhinnad on APPLE WATCH, IPAD, RAHA, APPLE SÜLEARVUTI, APPLE TELEFON ja muid lahedaid asju. Lähedased hoidke siis meile põidlaid, et kellelegi loosiõnn naerataks. Järgmise nädalani!

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar