pühapäev, 14. juuli 2019

WEEK 6

Järjekordne nädal selja taga ja täpselt pool suvest on läbi. Sama palju veel ja olemegi juba kodus! 
Täna lähme külastame sellist kohta kus on ainult valge liiv ja väga palav. Vaadake  piltidelt seda ilu ja nautige!

Kirjutame oma nädalast nii...



Pille: See nädal oli seiklusi täis. Pühapäeval kolisime Liisbetiga uude linna ja hakkasime elamist otsima, õnneks Liisbet leidis selle ruttu ja olime hotellis ainult kaks ööd. Esimesed kaks päeva oli mul auto kuni see katki läks ja omanik selle tagasi võttis, siis töötasin edasi rattaga. Üks päev oli järsku mega tugev tuul, see oli nii tugev, et ma vaevu suudsin ratast püsti hoida ja tuul viis isegi minu mapi käest ära. Õnneks ledsin ühe vanaema, kes lasi mind tuppa. Laupäeval sain natuke koera käest ka hammustada, aga mitte midagi hullu.  See nädal oli füüsiliselt raske ja palju asju juhtus, aga jõudsin lõppu ja uuel nädalal uue hooga.


Tairo: Yep yep 6 nädalat juba higistatud USA päikese all. Pool suvest on juba läbi ja siinse eluga on ära harjutud. Kuu ja pool on aega veel, et saada päikesega parimateks sõpradeks, annan selle võimaluse. See nädal sai töödatud vaesemat treileri linna ja aidatud seal peresid haridusega. Inimesed olid lahked ja paljudel oli aega, et maha istuda ning rääkida haridusest. Lahkusin mitmetelt sit-downidelt söögi ja veega ning aegajalt sai ka midagi värsket otse põllult. Täna teeme mina ja Kristo ka kolimist - liigume rikkasse rajooni häärberisse elama, maja on suur ja uhke ning golfiväljak on kohe maja taga. Saame eraldi toad, majas on mitu duširuumi ning tohutu suur külmkapp ja ka baar - saab vägev olema. Lööme järgmise nädala peeneks ära!



Paul-Mark:

Me töötame palju ja peresid aitame.
Vahel ka mõnda koera paitame.
Nüüd läbi on saanud nädal number kuus.
Mis huvitavat ootab meid veel juuli kuus?
Nädal kuus ongi läbi ja mul tuli kohe siin väike luule vaim külla. See nädal oli mulle uue suve algus. Nii palju juhtus. Sellel nädalal ma kohtusin paljude lahedate inimestega. Tooksin välja Joey ja Roni. Joey oli täiega lahe paps, kes oli teeninud ka Eestis ja mujal Euroopas. Ron oli üks tore vanem härra, kes igal hommikul sõitis mööda mu tööalaringi. Ühel hommikul me saime jutule ja siis taaitas mul parandada minu rattakummi. Siin Ameerikas müüakse sellist asja nagu Silme ja see on võrratu kummide parandamisel. Peab seda endale Eestisse kaasa ostma. Neljapäeval oli meil vihmane päev. Saime 20 minutit vihma ja siis läks üle. Peale vihma hakkas mulle tunduma, et päris jahe ilm on ja ma vaatasin ilmateadet ja see näitas, et 23 kraadi peaks olema. Oli külm küll jah. Üks uus asi mul ka sellest nädalast on see, et ma olen hakkanud nägema tööd unes. Nagu mu roommate Taavi ütles, et müüd raamatuid päeval ja öösel. Millalgi rahu ei saa. Minu eelmine ülemus ütles selle peale kunagi, et mingil hetkel näevad kõik oma tööd unes, aga see on hea märk. Ma jään ka selle peale lootma. Uus nädal, uus algus, uued sihid. Eduka lõpuni välja!

Kristo: Äge äge, väga töökas nädal oli. Sai kasutatud mitmeid trantspordivahendeid, milleks olid auto, ratas ja vana hea kondimootor. Autoga oli vahepeal ikka korralik monkey! Tuli eelmine suvi uuesti meelde ja panin kõvasti edasi. Nautisin kuuma, päikest ja korraliku lihasetööd. Meksid nagu ikka olid väga sõbralikud ja sai keelt harjutatud. Ise ka pea korralik mehhiklane valmis, sai isegi Mexico kaabu. Nüüd kolime uhkesse villasse sisse, paneb mullivanni hakkama. Oli kõva nädal ja uue hooga edasi!



Taavi: Jou jou jouu, pool suvest vist läbi, aeg läheb ruttu ja nädalad hakkavad vaikselt sassi minema. Kõva nädal oli, sain esimesed kaks päeva autoga tööd teha ja siis pidin ratta peale üle minema. Võtsin walmartist ratta endale ja rattaomanik olin täpselt 1h ja 24 minutit, sest siis otsustas keegi et temal läheb rohkem seda vaja. Ega muud üle ei jäänud kui jala edasi teha tööd. Kaks päeva tegin jala ja nädala lõpus üks pere laenas mulle laupäevaks ratast. Kohtasin ühte pere kus 2 aastane laps oskas põhimõtteliselt lugeda juba, see oli huvitav kogemus. Uuel nädalal uue hooga peale, anname jalgadele hagu ja loodan, et kui uue ratta või auto saan siis mingil Juanil seda vaja pole.







Liisbet: Pool tehtud, pool veel minna!😇🇺🇸

Kuues nädal oli äge! Kolisime Pillega New Mexicosse, alguses hotelli ja siis esmaspäeval leidsin kohe meile ühe ägeda pere La Luzi linnas, kes meid enda juurde võttis hea meelega. Nad nii ägedad ja nooruslikud, iga õhtu teevad süüa ja palju nalja. Meil kolm armsat kassipoega ka. Ja eile host-ema tegi meile pillega patse ja oli väike tüdrukuteõhtu.
Töö ajal ka vahvaid asju juhtunud, üks päev sain pizzat 🍕 samal ajal kui müüsin raamatuid. Üks ema, keda kohtasin on fotograaf ja oli nõus meid pildistama, teine pere oli nõus mulle uued prillid andma, kui vaja, neil on prillipood. Üldse äge, töötasin samas linnas, kus Pillega elame, koputasin meie naabrite ustele ka😀. Pillega käisime ühel päeval koos ka tööl - see oli vahva!
Täna lähme White Sand’i- seal on kindlasti ilus, pidi olema täiesti valge liiv. Ei jõua ära oodata!
Saadan ka oma kallitele vanematele palju õnne ja kallisid, ilusat pulma-aastapäeva neljapäevaks! 11 aastat abielu! ❤️


Sellel nädalal on käimas pie in the eye võitlus ehk siis kes istub peredega vähem maha, saab paariliselt koogiga näkku. Motiveerib küll :D


PAARID ON:

Liisbet ja Pille
Taavi ja Kristo
Paul-Mark ja Taavi





































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar