pühapäev, 16. juuni 2019

WEEK 2

Week 2 on juba done! Aeg lendab imeruttu. Kõigest 10 nädalat on veel suve lõpuni jäänud. Nädal oli superäge- õpime ja areneme iga päev. 😊


Meie kirjeldame oma nädalat nii:

Pille: Ongi esimene täisnädal läbi, see läks küll kiirelt. Kõige huvitavam asi mis juhtus see nädal oli esmaspäeval kui mulle kutsuti politsei, aga nad olid mega toredad ja ütlesid, et nad saavad iga aasta selliseid kõnesid ja kõik läks hästi. See nädal on mul ratas läinud 3 korda katki ja reedel läks see veel omakorda 3 korda katki, aga vähemalt pole seda varastatud ja sellised ootamatused on ainult head. Pered on siin ikka mega toredad ja sõbralikud, kõik on kohe valmis aitama ja koguaeg antakse meile vett, mis on väga hea. Ei jõua uut nädalat ära oodata, saab äge olema!  💕


Kristo: Yoyo! Nädal 2 on läbi. Aeg ikka lendab kiiresti. See nädal oli esimene täispikk nädal, kus töötasin autoga. Auto sõidab ideaalselt. Tagumine tagarehv tehakse täna korda, mis laseb õhku veidi välja. Pole hullu. Kohtasin palju mexicost pärit inimesi, kellelt oli hea hispaania keelt õppida. Samuti on nad väga sõbralikud inimesed ning kui õhtul kell 21:20 koputada saad tuppa ning kõhu ka veel täis. Seda juhtus 2 päeva järjest. Sellel suvel sai esimese koera kogemus, kus läksin aeda ja lasin kella. Peale seda oli kuulda koera häält, aga ei jõudnud reageerida, et ära joosta. Lasin koera nuusutama, aga kui koti üles tõstsin sai kurjaks ja hakkas haukuma. Aiast läksin välja selg ees nii, et kott oli minu ja koera vahel. Lahe! Ootan juba uut nädalat, kus saab veel rohkem areneda ja kõvasti tööd teha. Boom, boom, boom tuleb kõva nädal! 


TairoStronger, faster, smarter and more handsome every day baby! Päike kütab, nahk koorub - saan vanast nahast lahti ja asemele tuleb tugevam nahk nagu meil kõigil siin. Inimesed on siin ägedad, olen saanud tasuta igasugust kola - mütse, topse ja isegi raamatuid, selle asemel, et ise raamatuid müüa on mulle 2 tükki pähe määritud. Olen saanud ka tuttavateks ülilahedate peredega kelle juurde saan alati naasta kui midagi vajan, olgu see söök, jook, vets, transport või jäätis. Laupäeval läks minu tuleku üle ka ühe pere Huski kutsikas liialt elevusse ning pissis mu jala peale, hea, et see bookbag polnud. Muidu hakkavadki turtsutama. Oli äge nädal ja läheb vaid ägedamaks - BRING IT ON!

Paul-Mark: See nädal oli nagu tõsine töönädal. Sai vihma ja päikest. Kõike, mida hing ihaldab. Minu suur eeskuju Dan Moore ütles: " In everything, there are something good, something great and something wonderful." Hea oli see, et kuigi üks päev sadas vihma, siis teised päevad olid kõik ilusad ja päikselised. Supermõnusad. Hästi oli see, et ma kohtsain ühte hästi toredat pere, kes andsid mulle vett ja puuvilju, et ma ikka oleksin heas tujus. Suurepärane on see, et ma sain käia kaks päeva followmas. Kõigepealt Liisbeti ja siis Taavit. Liisbetiga koos töötades mulle ei meenu, mis action juhtus, sest see oli nii kaugel. Taaviga koos sai ikka pulli küll. Sai põgenetud suurte ja väikeste koerte eest. Isegi bookbagi sai jäetud koerte hambusse. Loodame, et seda enam ei juhtu ja õnneks oli koer sõbralik. Nüüd ootab meid ees uus host ja uus nädal. Eelmisele anname jalaga ja ootame uut. Elu on lehm, aga pulli peab saama.


TaaviNooniii teine nädal läbi. Success coin on käes ehk nädalas näidati iga päev raamatuid vähemalt 30-le inimesele. Nähti erinevaid linnapiirkondi alustades villadest lõpetades treileritega. Praegu töötan veel linnapiirest väljas kuna litsentsi linnas töötamiseks ei ole. Kõige müstilisemad kohad on treilerpargid, kus leidub palju lahtiseid koeri ja mehhiklasi. Kindlasti saab siit hea hispaania keele oskuse ja ilmselt suve lõpuks oskan rohkem öelda kui “uno cerveza por favor”. Kuna esimesest autost midagi järgi põhimõtteliselt ei ole, siis nüüd teen tööd rentaliga ja tore on autoga sõita kohe kui see ei kolise ega iga poole tunni tagant välja ei sure. Uuest nädalast vahetame elukohta, kolime täpselt Las Crucese kesklinna. Tuleb kõva nädal.



LiisbetNädal number 2 selja taga!
Algas suure mürtsuga. Meil kõigil sadas terve esmaspäev ladinal vihma, mis on päris harukordne siin El Pasos. Me polnud küll selleks valmis, aga tegime ära!
Nädal läks kiiresti. Kolmel päeval oli mul suur hea meel meie tudengitega koos tööd teha, saime Pauliga teisipäeval tööl käia, kolmapäeval Tairoga ja laupäeval Pillega. Tegime palju nalja ja nautisime tööd.
Teisipäeval Tairoga koos tööl käies andis üks vanaisa Tairole piibli ja mulle 5 dollarit. Koputasime tema uksele ja hoopis tema tegi meile müüki. Neljapäeval kohtusin ühte toredat Mehhiko pere, kes kuhjas mind suveniiridega üle, suure koti komme ja igasugu nänni andis mulle kaasa, et Eestisse viia, siinkohal tervitan koduseid.
10 nädalat jäänud, aeg läheb kiiresti, tudengid on tublid, igal nädalal kasvavad, arenevad, õpivad uusi oskuseid ja tulevad endaga paremini toime. Tuleb SUUR nädal!
Saadan ka soojad kallistused oma õele Anetele (tulevasele raamatumüüjale😀), kes teisipäeval lõpetab edukalt põhikooli, olen mõtetes sinuga. Olen uhke sinu üle. Kõrget lendu!❤️

Järgmine nädal on võimalus võita päikseprillid kui teeme keskmiselt 10 sitdowni ja kui müüme 5 musta raamatut saame 50$ või 100$  Amazoni kinkekaardi. TEEME ÄRA!

Tutututuuu- meil on järgmisel nädal sünnipäevalaps, kelleks on Kristo! PALJU ÕNNE meie armsale Kristole ja soovime kõike head ja mega head suve! 








ALL IN!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar