pühapäev, 30. juuni 2019

WEEK 4

Joujou kõige ägedamad pereliikmed ja sõbrad! 

Ongi üks kuu Ameerikas läbi, aeg lendab siin kiiremini kui tavaliselt. Tegime sellel nädalal kõvasti tööd poni sokkide nimel. Ilm läheb siinpool maakera iga nädalaga aina kuumemaks. Sulame nagu lumepallikesed 😊

Sellel nädala emotsioonid on järgmised:

Pille: See nädal läks ikka eriti kiiresti, ei märganudki kui laupäev käes oli. Reedel käisin Liisbetiga koos tööl ja tegime palju nalja koos, sain hea restardi ja laupäev läks palju paremini. Iga päev on siin soojem, aga kui tööd teha siis ei märkagi, et õues peaaegu 50 kraadi. Kasvame ja saame tugevamaks nii emotsionaalselt kui füüsiliselt. Peame edasi minema ja kasvama veel paremateks, varsti on suvi läbi. Täiega edasi!


Tairo: Ja ongi juuni läinud nagu niuhti. Kõigest 2 kuud veel USA kuuma päikest ja kuumi ameerika emmesid. See nädal oli kõva eneseleidmise nädal, kus sai pead selgemaks. Ka usa emad kiitsid mu töökat olemist ja hindasid mida teen. Üks emmedest ütles ka, et mul on ilus naeratus - see lõi silmad särama ja suu kõrvuni. Usa on ägedaid peresid täis, ûks lastest õpetas mulle enda Nintendo mängu ja teisega sai täpsust lastud nurfi püssidega - nalja peab saama. Sattusin ka sünnipäevale peale ja lahkusin kommidega. Järgmine nädal on juba 4. Juuli, Ameerika Ühendriikide suur pidupäev. On üliäge, et näeme seda oma silmaga ja saame ka peredega sel päeval vestelda. Tõmbame motivatsiooni lakke ja paneme ägedalt edasi!

Paul-Mark:  See nädal oli meil siin ikka mõnusalt soe. Õhtuti oli kena selline 27 kraadi, aga päeval selline 36 kraadi on mõnus. Peaks ütlema, et õhtuti hakkas lausa jahe. Täna käisime lõbustuspargis jama sain ka esimest korda sõita kardiga. Ma kardsin hullemat. Ma ei tea, kas ma olin selle jaoks liiga raske, aga see nagu üldse ei liikunud edasi. Üleüldiselt pean ütlema, et see on ikka päris hea trenn siin USAs. Ma pole vist kunagi sellises vormis olnud. Liisbet ütles, et ma olen ikka nähtavalt alla võtnud ja ise olen ka tähele pannud. Täna hommikul isaga rääkides ta ütles, et talle jäävad püksid järjest väikseks, siis mulle jäävad järjest suureks. Järgmine nädal on 4. juuli. Eks siis saab näha, kas emme ja issi jutud peavad paika ja ehk ma näen ka mõnda tädid kollases kostüümis. Tuleb power nädal!


Kristo: Nonii! 4 nädal juba omadega läbi. See nädal oli täis erinevaid seiklusi.  Laupäeval tegin ühe demo täielikult eesti keeles ning paps sai väga hästi aru, mida rääkisin. Samuti hakkas auto jumpsima esmaspäeval. Kuna tööd oli vaja teha siis pidi sellega tegelema pühapäev. Kahjuks auto pühapäevani vastu ei pidanud vaid otsustan laupäeva hommikul kella 10 paiku seiskuda. Sai mexid kutsutud, kes asja kiirelt lahendasid. Samuti on palju õpitud hispaania keelt. Keeping up the good work!!! Järgmise nädala tõmbab peeneks ära.

Taavi: Heihopsti! Neljas nädal juba läbi ja sellega koos kolmandik  suvest. Aeg läheb ikka ülikiiresti. Sel nädalal sain üle pika aja proovida ka pool päeva jalgsi tööd teha, autoga ei pääsenud alasse sisse, sest 5 autot olid matsu pannud oma vahel ja kõik teed olid kinni. Ma mõtlesin et mis seal ikka, lähen siis jala. Ütleks, et autoga on ikka mugavam. Kohtasin ka mitut enda eelmise aasta klienti, tuppa kutsuti ilma sõnagi ütlemata, siiani mäletati isegi nime ja seda kust pärit olen. Kuna töötan enda eelmise aasta alal, siis ilmselt näen eelmisest aastast väga palju tuttavaid nägusi. Tuleb ülikõva nädal, tõmbame asjad käima ära siin New Mexicos.

Liisbet: Kuu aega nagu niuhti möödas! Väga lahe!
Pühapäeval sõitsin Albuquerque, New Mexicosse. Läksin Gerdale külla, vaatama kuidas tema tööd teeb (eelmine aasta olime temaga samas tiimis), olin seal kaks ööd, hästi tore vaheldus oli. Sel nädalal sain kõiki meie tiimiliikmeid kordamööda tööle võtta v.a Taavit. Väga lahe oli kõigiga koos töötada ja neid õpetada. Nalja sai palju. Eile Pauliga ka, üks ema pakkus meile isegi süüa, esimest korda sain ameeriklastele traditsioonipärast honey corni süüa. Ja Kristoga oli ka naljakas päev, absoluutselt iga uks pakkus meile limonaadi või vett, me ei jõudnud lõpuks neid ära juuagi. Sel nädalal nägin ka vaesemat elu siin Ameerikas, kuhu tavaline turist väga harva satub. Töötasin treilermaju, kus inimesed elasid igasuguse hunniku ees, tuletas meelde, et Eestis on ikka väga ilus ja kena. Ka mehhiklasi nägin palju sel nädalal- nad on ikka nii hea südamega ja meeldivad inimesed, mulle nii väga meeldib nende kultuur ja traditsioonid. Tuleb ette võtta reis sinna.
Täna käisime kõrge mäe otsas, kus nautisime vaadet tervele El Paso linnale ja veetsime aega väikeses lõbustuspargis.
Meie tiim on super tubli - tegime parima nädala sit-downides ehk sel nädalal istus kõige rohkem peresid meiega maha ja vaatasid meie tooteid.
Ikka edasi, kaugemale, kõrgemale!🇺🇸☀️


Täna käisime ja sõidsime kartidega rallit ja olime vee peal ägedate tuubidega, millega saime üksteist pritsida ja olime üleni märjad. Uuel nädalal on Ameerika iseseisvuspäev- 4th of July. Ostsime walmartist USA teemalist nänni ja särgid. Tuleb kindlasti väga äge nädal! 🗽

Muidugi uus nädal, uus võistlus. Kuidas siis muidu :) Järmisel nädala eesmärk on ületada oma tavaline sit-downide ehk peredega maha istumise arv. Kui teeme oma parima nädala peredega maha istumises, siis saame auhinnaks Southwesterni veepudeli.


Kallistame ja olge musud! 💕













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar