neljapäev, 10. oktoober 2019

WEEK 12

Juhuuuu!!

Ongi viimane nädal tehtud, aplaus meie kõigile vapratele kangelastele!! See suvi oli imeline ja raske, aga kõik koos jõudsime lõppu.

Viimased seiklused:

Pille: Oeh, see viimane nädal oli raske, vahepeal tundus nagu oleksin tagasi suve alguses. Töötasin paar päeva uues linnas Carlsbadis, aga seal oli raske, võrreldes Ruidossoga palju kuumem ja ei saanud ennast seal käima. Sain viimase võimaluse minna koos tööle manageriga ja see kord sain Cris Koppeliga minna teisest orgist, see oli mega äge ja lõbus päev. Tegime koos tema parima päeva. Suve lõpus viimased päevad läksin tagasi Ruidossosse ja tegin hea suve lõpu, täna sellele kindlustasin ka Sizzleri, nüüd saan minna Egiptusesse kokteile jooma. Viimane päev oli äge tööle minna, sest terve McDonalds ütles meile head aega ja soovis  ilusat lendu. Nüüd aga järgmine peatus Grand Canyon ja sünnipäev!! 🎉

Paul-Mark: Üheksa päeva tööd. See oli huvitav kogemus, aga lõpp ongi selleks, et pingutada. Viimasel nädalal ma töötasin põhiliselt iseennast üle. See tähendab nüüd seda, et ma olen läbinud Silver Cityt kolm-neli korda. Arvatavasti olen läbinud kohti, mida tavalised elanikud ei ole läbinud. Olles seda linna mitu korda näinud, siis mulle täitsa meeldib see. Hetkel on see küll minu lemmik linn New Mexicos. Huvitav seik sellest nädalast oli see, et ühel päeval sõitis minu kõrvale üks punane truck ja siis sealt ütles mulle üks mees, et ma olen küll kaugele jõudnud. See oli nimelt üks MacDonaldsi töötaja, kes müüs mulle hommikul pannkooke. See oli nii lahe, et ta mind nii seljatagant ära tundis. Oli tore viimane töönädal.






Kristo: Täitsa pekkis, kui kiiresti on läinud aeg USAs. Nüüd ongi fun läbi. Viimane nädal oli selline nädal, kus oli jube raske hoida fookust, sest mõtted tahavad rändama minna. No no, fookus, fookus valge krookus 😉. Nägin mega lahedat peret trailer pargis. Olin varem käinud seal ja oli State police. Kutsus kohe tuppa, andis süüa ning siis tuli välja, et pojal on esimest korda oma tüdruksõber külla tulnud koos emaga. Paps oli, et räägi neile ka mida sa teed. Vahepeal sõin jälle ja lõpus võttis paps kogu asja üle. Rääkis ise raamatutest. Thats why I love book field! 😀 Nägin veel politseinike, kes väikestes linnades on väga muhedad. Nüüd on seiklus läbi ja jäänud vaid väike reis ja tagasi koju.

Taavi: Viimane töönädal ongi nüüdseks läbi. Selle 9 päeva jooksul sain käia läbi korra kõikides linnades kus ka eelnevalt olin töötanud. Nägin palju uusi peresi, viisin raamatuid ka peredele kes olid suve jooksul ostnud aga veel kätte ei olnud saanud. See raamatu üleandmise rõõm on ikka midagi muud, inimesed näitavad välja tänulikkust, sest see siiski aitab nende lapsi koolitöödes. Nüüd järgmine peatus juba Vegas ning uusi peresi näen juba jälle 9 kuu pärast.

Liisbet: Oioi. Viimane müüginädal oli siis meil 9 päevane 😀 sai ikka täiega tööd tehtud ja huvitav oli igat päeva alustada mõttega: “täna minu selle suve viimane reede” Ei mahtunud pähe lihtsalt, et juba saab läbi. Eks tagant järele mõeldes mööduvad ikka asjad linnutiivul. Aga ma täiega nautisin seda nädalat ja tegin peredega nalja ja võtsin viimast. Kokkuvõtteks oli üldse mega-äge suvi! Mulle nii meeldis meie töö-ala, eriti siin New Mexicos ja meie tiimikaaslased, koos jõudsimegi ühe mäe vallutatud ja tuleme tagasi kindlasti taskud täis ägedaid mälestusi ja kogemusi. 

Tänulik ka oma suvisele toakaaslasele, power tüdrukute elamine oli meil, mõlemad võitsime Egiptusesse võidureisi, uhke Pille üle. Aitäh minu suvine organisatsioon!



Nüüd pole muud kui lähme ja pidutseme ja varsti oleme juba kodus. ✈

NEXT STOP GRAND CANYON! 

(Ega meil palju pilte sellest nädalast pole, aga panen lihtsalt mingeid naljakaid) 
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar