pühapäev, 11. august 2019

WEEK 10

Ja siin ta on - lõppes meie uhke 10s nädal! tundub nagu keegi oleks hakanud nii kella kui kalendrit kiiremini liigutama, me ei jõua niiikiirelt tööd teha 😀 Kõige põnevamad kaks ja pool nädalat on veel ees. Oleme elevil, tahame tugevalt oma suve lõpetada. Pingutame soojamaa võidureisi nimel! ☀
Sel pühapäeval käisime vaatamas hobuste võidusõitu ehk horse racing. 🐴


Seekordsed seiklused siis teie ees:



Pille: Nonii, see nädal oli huvitav ja lendas jälle nii kiiresti. Kolmapäeva hommikul sain laheda üllatuse, sest võidsin eelmise nädala auhinna ipadi, wohoo! 🎉Olen enda üle uhke, sest tegin jälle parima nädala, mis siis, et kõik päevad ei olnud vennad ja nädala keskel oli raskem. See nädal töötasin rohkem linnas ja nädala alguses sain väga palju hispaania keelt harjutada, mulle tundub, et ma saan juba aru mida nad omavahel räägivad. See nädal nägin lõpuks metsikuid kalkuneid, see oli väga äge ja peaaegu oleksin metskitsele saanud pai teha. 

Naudime Liisbetiga täiega oma elu meie uhkes villas, mida saaks hing veel soovida. 😉
Ainult kaks nädalat veel, teeme tugeva lõpu! Kallistan kõiki! 😘


Paul-Mark: See nädal oli uus ja huvitav. Sain töötada Silver Citys. See on ikka nii ilus linn. Mõned mäed võivad olla kohati tsipa keerulised, aga muidu on lihtsalt super. Mul on juba üks ilus maja ka endale välja vaadatud, mille ma kunagi endale ostan. Peab nüüd natuke raha koguma😁😁 Meie host on ka väga tore. Ta on endine bookgirl ja saab väga hästi aru, mida me teeme. Ma olen väga tänulik, et me saame tema pool peatuda. Uueks nädalaks mul on vägevad plaanid. Sellest nädalast tuleb kõige kõvem nädal, mis mul siiani olnud on. Tõmmatakse Silver City ribadeks!



Taavi: Jou jou jou, 10 nädalat läbi, ainult kaks ja pool nädalat veel. Töötasin see nädal kahte väikest linna, nägin palju õpetajaid ja väga lahedaid peresid. Enamus ütlesid, et neil ei käi väga palju ukselt uksele müüjaid. See nädal hakkas ka USA-s juba kool, seega lapsed juba upuvad kodutöödesse. Uuel nädalal saan jällegi uues linnas tööd teha, see kord on selleks Deming. Viimased nädalad ja nüüd tuleb lihtsalt kõvasti tööd teha ja võiduka lõpuni tõmmata.


Kristo: Nonii! Nädal number 10 on läbi. Nädal oli super. Nägi väga palju lahedaid inimesi ja sai esimest korda teha county ala. Teed on korralike aukudega. Mõnusad kartuli vaod ikka. Sai kohtutud paari laheda vanaemaga, kellel oli papagoi. Istus rakulikult minu õlal. Kui hakkasin ära minema sain koti täie sööki kaasa. Pull elu ikka bookman’i elu. Jätkame veel paremini ning anname endast maksimumi. Davai annab minna!



LiisbetWiiiii!

Super äge nädal jälle selja taga. Ei jõua ära imestada kui palju imelisi peresid ma kohtasin sel nädalal. Ja nii lahe vaadata kuidas lapsed nii õnnelikuks muutuvad kui nad oma raamatud kätte saavad. Ja ilm on siin mägedes ka nii kuidas jumal juhatab. Iga päev tuleb suvaline poole tunnine vihmahoog. Põnev ikka.
Tegime jällegi parima nädala oma organisatsiooniga. Kõik olid nii tublid.
Loosiõnn naeratas ka minu toakaaslasele Pillele, võitis ipadi ja tubli nädala tagajärjel ka juhtmevabad apple kõrvaklapid ehk airpodsid. Nii uhke ta üle. Meil koos lahe tüdrukute power, elame siin üksinda suures majas!
Suve lõpp nii lähedal. Põnev, vaikselt planeerime oma suve lõppu. Minek on siis Las Vegasesse, Los Angelese ja Chicagosse. Põneeeev! Aga enne tuleb kaks tugevat viimast nädalat teha. Pigistada endast välja kõik, mis annab.


Uuel nädalal on kõigil uus võimalus valida mingi auhinnanädal ja see võita, anda endale uus võimalus tehes enda parima nädala ja võites ihaldatud auhind. Tuleb lahe 11. nädal. TSAUKISAU! 💛





















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar